Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”





Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

W roku szkolnym 2021/2022 realizowaliśmy projekt edukacyjny „eMOCje w GŁOWIE”.


Okres dorastania to wyjątkowy etap w rozwoju młodych ludzi, kiedy możemy pomóc rozpoznawać trudne emocje i radzić sobie z nimi. To dobry czas, aby wspierać młodzież także w skutecznym rozwiązywaniu problemów, utrzymywaniu zdrowych relacji, komunikowaniu swoich potrzeb oraz podejmowaniu decyzji, które sprzyjają zachowaniu dobrego samopoczucia.


Głównym celem projektu było kształtowanie świadomości w zakresie zdrowia psychicznego młodych ludzi oraz pokazanie jak je chronić i o nie dbać.


Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

Przeprowadziliśmy zajęcia w oparciu o materiały przygotowane przez UNICEF.


Oryginalnym pomysłem było przeprowadzenie zajęć dotyczących profilaktyki zdrowia psychicznego w języku niemieckim. Uczniowie zostali zapoznani z radami i wskazówkami na temat pozytywnego myślenia – positive denken. Poznając nowe słownictwo, mogli zarazem wymyślać swoje własne wskazówki dotyczące radzenia sobie z negatywnymi myślami i stresującymi sytuacjami.




Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”

Projekt edukacyjny UNICEF „eMOCje w GŁOWIE”








Realizatorzy projektu: Anna Boczek, Łukasz Niewiadomy, Kinga Kleniewska, Jacek Sochocki.